Panicni napadi lecenje PSTECom

Panicni napadi su, za one koji su ih iskusili, izuzetno neprijatno iskustvo. Zato se u besplatnom paketu nalazi specijalna audio traka PSTECpanicattackspecialaudio.mp3 sa uputstvima za lecenje ovog poremecaja. Sledi prevod te trake:

Ovo je kratki audio, specificno o PSTEC-u i kako ga trebaju koristiti oni koji pate od panicnih napada. Primetite da ovaj audio nije o fobijama. Fobije su obicno vrlo jednostavne i lako je raditi sa njima. Tako da, ako imate fobiju, ovaj audio nije za vas. Za fobije samo pratite standardna uputstva, one obicno nestaju vrlo brzo i lako, koriscenjem PSTEC-a. Ovaj audio je specificno za panicne napade.

Za panicne napade, idealno bi bilo da radite sa terapeutom koji je vec radio ranije sa PSTEC-om. Zasto? Jer je to oblast gde ljudi treba pravilno da rade PSTEC i to na vrlo specifican nacin.

Ako se odlucite da radite sami, to je apsolutno u redu. Ovo su najkorisnije informacije koje vam mogu dati. Ja jednostavno nemam vremena da licno odgovaram na svako pitanje koje imate o PSTEC-u. Tako da, ako ove informacije nisu dovoljne ili ako vam jos uvek nesto nije jasno, onda nadjite nekog sa kim cete raditi. Potrazite terapeuta. Zapamtite da, ako imate panicne napade, neki ljudi moraju da se suoce sa odredjenim uznemirujucim secanjima. I to je neizbezna strana procesa ali je moguce to minimalizovati na nacine koje cu sad objasniti.

U osnovi, postoje dve vrste panicnih napada. Oni koji imaju poznati uzrok ili uzroke i panicni napadi koji izgleda da se javljaju skoro nasumicno, za koje razlozi nisu svesno poznati. To ne znaci, naravno, da nema razloga, to samo znaci da razlog nije poznat svesno. To nije prepreka za uspeh, nego postoje razliciti nacini da se radi. Zbog mnogih problema, za panicne napade, jedno ili dva pustanja PSTEC trake je vrlo retko dovoljno. I vazno je znati, da je potreban poprilican broj da bi dobili rezultate.

Kad se PSTEC koristi za panicne napade, ne treba raditi vise od dva ili tri pustanja klik treka dnevno. Zapamtite da je ono sto se zeli, potpuno i uspesno resenje a ne obavezno resenje u najkracem mogucem vremenu. I zato, molim vas, ne radite previse pustanja trake dnevno. Drugim recima, ako patite od panicnih napada, nemojte zagristi preveliki zalogaj. Ako ste pod lekovima ili ako ste pod nadzorom doktora zbog panicnih napada onda mu trebate reci da planirate da ih se oslobodite koristeci PSTEC.

Koji je najbolji nacin da se radi? U radu sa panicnim napadima, vazno je raditi sa secanjima, umesto samo sa osecanjima. Ponavljam to jer je vazno. Radite sa secanjima a ne samo sa osecanjima. Ako postoji originalno traumaticno secanje onda treba da izbegnete direktan rad sa tim secanjem, bar u pocetku. Umesto toga, radite sa slicnim ali manje snaznim secanjima ili secanjima kad ste ranije imali panicne napade cak i ako ta secanja nose malo emocija. To je dobar nacin za pocetak. Takodje mozete koristiti blage zamisljene dogadjaje koji su slicni. Ovo je nezan nacin da se radi proces i moze se sa lakocom uspesno koristiti za panicne napade.

Za panicne napade koji izgleda da nemaju okidac koji se moze identifikovati, zapamtite da, iako se javljaju nasumicno, ti panicni napadi moraju imati uzrok. Iako se taj uzrok ne zna svesno, mora biti poznat od strane jednog dela uma, inace se panicni napadi ne bi ni javili. Ako upadate u tu kategoriju, ako je to slucaj sa vama, onda da bi PSTEC funkcionisao za vas, treba da koristite taj deo uma, podsvesno, da bi identifikovali te aspekte koji se koriste u secanjima i to ne funkcionise jer se to vec koristi da se identifikuju ti okidaci. Drugim recima, ako je uzrok nepoznat, ako radite sa secanjima i dogadjajima koji izgleda da prethode panicnim napadima ili secanjima na same panicne napade, onda mora biti neki aspekt od svakog tog secanja koji sadrzi okidac. A vi ne morate da ga znate svesno. Vas um ce ga podsvesno, ali automatski, identifikovati i primeniti na njega PSTEC.

Koristeci PSTEC da se uzrokuje reprocesuiranje tog jednog ili vise secanja vi cete progresivno uticati na sam mehanizam panicnog napada tako sto ce se on urusiti da se vise ne pojavljuje.

Ja vam ne mogu reci koliko ponavljanja ce biti potrebno zato sto postoji toliko mnogo varijabli. Mozda ce biti potrebno poprilicno vaseg vremena ili cete biti vrlo srecni ako se uspeh javi vrlo brzo.

Cak i ako se ne mozete setiti originalnog senzibilnog ili uzrocnog dogadjaja, radeci na kasnijim dogadjajima koji vode ka panicnom napadu, vi izbegavate da se suocite sa necim traumaticnijim. Kao sto sam rekao, za mnoge ljude, ovo se moze smatrati kao najbolji pristup.

Kada je PSTEC prvi put objavljen, dobio sam pismo od nekog ko je licno iskusio nesto zaista stvarno jezivo. Umesto da radi direktno na tome, on je vrlo inteligentno radio sa blazim secanjima ili sa slicnim izmisljenim scenarijima. Na kraju je imao rezultat, oslobodio se panicnih napada ali se osecao zasticeno.

Takodje, a posebno u vezi panicnih napada, vazno je pazljivo i potpuno pratiti uputstva za PSTEC. To je jos jedan razlog zasto, ako imate panicne napade, mozete izabrati da radite sa terapeutom a ne sami. To je na vama, naravno, mozete raditi i sami ako zelite, ja samo sugerisem mogucnosti. Ako radite sa nekim, budite sigurni da je bar prostudirao PSTEC audio Level 1. To se moze naci na web sajtu. Proverite da je poslusao ovaj audio nakon treninga.

Kada slusate PSTEC klik trek, fokusirajte koncentraciju i na problem i na audio. Sve je to u standardnim uputstvima, ali sa panicnim napadima, pokusajte da tacno tapkate sto je vise moguce. A kada tapkate sa obe ruke, tapkajte sto brze. Kada ljudi koriste PSTEC, oni razdvoje paznju pre svega na dve stvari: na secanje i na tapkanje. Ako mozda mozete da se fokusirate sto vise na osecanja ili na secanje, onda neka vam moj glas izbledi u daljini ali probajte takodje da pratite moje reci i ono sto govorim. Drugim recima, govorim o tome da radite tri stvari simultano: razmisljajte o problematicnom secanju ili secanjima i takodje pratite sve ostalo, tapkanje i izgovoreni sadrzaj. Za neke ljude je to previse, i ako je to slucaj kod vas, jednostavno probajte da tapkajte sa sto vecom preciznoscu, dok radite proces. U isto vreme imajte bar delimicnu svest o tome sta se govori na traci, jer se trazi da otvarate oci na odredjenom mestu i vazno je da to radite. To zahteva mnogo koncentracije i za vecinu ljudi je to zamoran proces. Zato vas molim da zapamtite da ovo nije trka. Sporiji ali uspesan ishod je jos uvek uspesan ishod. A ako patite od panicnih napada, pozitivan ishod koji ce vas ih osloboditi je bukvalno neprocenjiv.

Posto rad sa panicnim napadima zahteva poprilican broj ponavljanja, necete zeleti da se previse naviknete na ucestalost tapkanja. Zato menjajte dve trake iz besplatnog paketa (koristite i jednu i drugu). Zatim, nije apsolutno neophodno ali cete jako dobro uraditi ako nabavite i EEf audio trake (nalaze se u paketu Level 1). Te trake traju 14 minuta. Ako ih nabavite, onda ih mesajte sa besplatnim trakama. Dakle, samo polako, radite postepeno. Bar razmotrite da radite sa nekim. Odmarajte izmedju rada sa audio trakama, bilo da radite sa nekim ili sami. Slusajte pazljivo uputstva iz PSTEC besplatnog paketa da bi ih potpuno razumeli. Takodje poslusajte ovaj audio nekoliko puta da bi ga potpuno razumeli pre nego sto pocnete. (Odnosno procitajte ovaj tekst vise puta.)

————————————

Institut Tri Principa pomaže ljudima da u sebi prepoznaju Mudrost, Sreću, Mir, Ljubav i Zdravlje, naše izvorno, prirodno stanje dostupno u svakom trenutku.

 

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s